Kristinos vizitas [nr 75]

By skrandis, 2009/07/28

Vizitas po vizito :] – mus lanko ir naują keliavimų maratoną išjudina Alwydos draugė ir kolegė Kristina. Kaip ir visi mūsų svečiai, neįnoringa, atsipalaidavusi ir su visais keliavimo planais sutinkanti. Tiesiog, atostogaujanti.

2009.07.25
Pirmas pakeliavimas buvo į mūsų dar nematytą, neaplankytą ir labai vaizdingą XII amžiaus Villers La Ville vienuolyną ir jo griuvėsius. Fantastiška vieta koncertams, renginiams, apmąstymams, poilsiui ir pasivaikščiojimui. Ir naujo fotoaparato išbandymams :]

Dar vienas naujas objektas – La Merveilleuse uolos. Visai netoli Dinant miesto 1904 metais atrastos uolos išties gražios ir vienos tvarkingiausių iš iki šiol matytų. Vėsus, neilgas, malonus pasivaikščiojimas tarp stalaktitų bei stalagmitų.

Na ir pabaigai apsilankėme vakarėjančiame Dinant. Spėjome dar apsilankyti forte, užbėgti į bažnyčią ir pasigėrėti tamsaus akmens namais bei gatvelėmis.

2009.07.27
Strasbourg miestas tampa vis labiau pažįstamas, jaukus, mielas, nebestebinantis. Toks beveik savas, kaip Klaipėda, Šiauliai ar Jurbarkas. Keistas buvo tik mažas žmonių kiekis, nes ir turizmo sezonas jau gerokai įsivažiavęs, ir oras puikus, ir sekmadienis tinkamas judėjimui. Visgi mums nuo to buvo tik geriau, laivu paplaukiojom, katedroj (verta įdėmiai apžiūrėti astronominį laikrodį) apsilankėm, Mažojoje Prancūzijoje paslampinėjome.

Pakeliui į Liuksemburgą, užklydome į Saverne, miestuką su fachverkiniais namais, keistoka bažnyčia, su prispausta pilimi prie didžiulių rūmų ir su jaukiomis viduramžių gatvelėmis.

Vėliau buvo kelionė namo, pašnekėsiai ir naujo fotoaparato galimybių testavimas.

2009.07.28
Nauja diena ir šiek tiek Liuksemburgo.

Diena eina toliau ir mes jau Trier’e. Šiame mieste yra net trys thermos. Vienos jų (Barbarų) uždarytos ir tvarkomos, kitos (Imperial)- džaniausiai lankomos, o trečios (Forum) – retai pastebimos, nors gražiai ir sėkmingai įtaisytos stikliniame akvariume. Pastarosioms šį kartą buvo skirta daugiau dėmesio. Pasirodo, jog šią romėnų laikų thermos rado netyčia, kasdami duobę požeminiam parkingui (dar šalia rado II pasaulinio karo aviacijos antskrydžio bombų, XVII amžiaus vienuolyno likučius, keletą senų kapinaičių). Be abejo, kaip ir visada, aplankyta ir katedra, ir Porta Nigra, ir cd shopas…

Vakare, saulei besileidžiant, kojoms aptingstant, apžiūrėjome visada žavias Mažosios Šveicarijos uolas. Taip ramiai ir pabaigiant Kristinos vizitą Liuksemburgo hercogystėje…

2009.07.29
Palydint iki stoties, dar šiek tiek pasivaikščiojimo ir Liuksemburgo…